FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu chętnie pomożemy.
Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu chętnie pomożemy.
Jak długo trzeba czekać na założenie Internetu?
Montaż możliwy jest już po 2h od zgłoszenia.
Jakie dokumenty są niezbędne do zawarcia umowy?
Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.
Jaki jest koszt aktywacji i montażu Internetu?
Koszt montażu Internetu może wynosić tylko 1 zł (zależnie od długości umowy i wysokości miesięcznego zobowiązania). Szczegółowe informacje dotyczące kwoty aktywacji można znaleźć na stronie danej usługi.
Czy usługa dostępna będzie zaraz po podłączeniu?
Tak, po montażu uruchomione zostają wszystkie zamówione usługi.
Czy posiadjąc usługę telewizji IPTV muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
Czy adres instalacji Internetu musi być zgodny z adresem zameldowania Abonenta?
Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.
Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
Pomoc techniczna, można uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu: 577 677 744
W dni świąteczne i wolne od pracy sms na numer 577 677 744
Przez formularz kontaktowy na stronie Kontakt
Gdzie mogę opłacić abonament?
Wpłaty za Internet lub Telewizję można dokonać wpłacając na swój indywidualny numer rachunku bankowego (numer dostępny jest na umowie lub w panelu użytkownika) lub wpłacając bezpośrednio w biurze.
Czy mogę zapłacić za instalację i aktywację, zaraz po jej wykonaniu?
Nie, nie pobieramy żadnych opłat gotówką. Jedynymi formami uiszczania opłat są: przelew, wpłata na konto, lub osobiście gotówką w kasie siedziby firmy.
Jaką mam gwarancję, że cena nie wzrośnie w trakcie umowy?
Ceny abonamentu wybranego przez użytkownika są gwarantowane w umowie i utrzymywane przez cały czas jej obowiązywania.
Mam u Was nadpłatę abonamentu, co zrobić?
Wszystkie nadpłaty za abonament zostają zaliczone na poczet przyszłych abonamentów i automatycznie rozliczane każdego 1-go dnia miesiąca.
Na które konto mam wpłacać abonament?
Każdy z abonentów ma przypisane do konta klienta Indywidualny Numer Konta Bankowego, który można sprawdzić na umowie i w panelu klienta. Wpłacając na swój Indywidualny Numer Konta Bankowego wpłaty księgowane są automatycznie codziennie. Wpłaty kierowane na główny numer konta bankowego księgowane są co kilka, kilkanaście dni.
Faktura nie przychodzi na mój adres mailowy. Co zrobić?
Jeśli mimo podania adresu e-mail nie otrzymujesz faktur drogą elektroniczną, sprawdź czy faktury nie znajdują się w folderze SPAM lub w folderze „Niechciane”. Zdarza się, że tego typu wiadomości domyślnie traktowane są jako SPAM. Jeżeli Twoja e-faktura znajduje się w folderze SPAM, przenieś ją do folderu z pocztą, cofnij oznaczenie SPAM lub dodaj nasz adres do książki adresowej. Pamiętaj też o tym, że maile z folderu SPAM są usuwane automatycznie co kilka dni. Wszystkie faktury są również dostępne na naszej stronie internetowej po zalogowaniu się w Panelu Klienta.
Gdzie mogę sprawdzić stan mojego konta?
Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta. Można tam również wydrukować swoje faktury, a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.
Czy mogę zmienić adres e-mail, na który przychodzą e-faktury?
Tak, zmiana adresu e-mail jest możliwa za pośrednictwem naszego biura. Wystarczy napisać lub zadzwonić i podać nowy adres email.
Kiedy wystawiana jest faktura?
Faktury wystawiane są każdego 1-wszego dnia miesiąca. Termin płatności wynosi 10 dni, co w praktyce oznacza, że termin płatności przypada na każdy 10-ty dzień miesiąca.
Jak liczony jest okes rozliczeniowy
Okres rozliczeniowy liczony jest zawsze od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. W przypadku kiedy umowa zawierana jest np. 10 dnia miesiąca i po upływie 24 miesięcy kończy się 9 dnia miesiąca, pierwsza i ostatnia opłata obliczana jest proporcjonalnie do liczby dni, w których świadczyliśmy usługi w pierwszym i ostatnim okresie rozliczeniowym. Faktury wystawiamy za okres rozliczeniowy z góry. W przypadku uruchomienia usług w trakcie miesiąca, czyli w trakcie okresu rozliczeniowego, klient otrzyma pierwszą fakturę z opłatą obliczoną za ilość dni w miesiącu podłączenia usług ( liczone proporcjonalnie ) plus za cały nowy miesiąc.
W jaki sposób wysyłana jest faktura?
Faktury wysyłane są automatycznie po wygenerowaniu na adres e-mail wskazany przez klienta. W każdej chwili można przejrzeć faktury i stan konta poprzez zalogowanie do panelu klienta.
Brak płatności po terminie, co się stanie?
Zawsze prosimy naszych abonentów o terminowe wpłaty. Brak wpłaty za jeden miesiąc powoduje blokadę usług w następnym miesiącu, np. brak wpłaty w marcu skutkuje blokadą w kwietniu, aż do czasu uregulowania zaległości. Po wysłaniu wezwania do zapłaty i upływie okresu wskazanego w Umowie PSK-NET nabywa prawo do wypowiedzenia umowy oraz dochodzenia spłaty wszystkich zaległych opłat oraz zwrotu ulg udzielonych abonentowi.
Czym skutkuje rozwiązanie umowy przed terminem?
Przystępując do Umowy na warunkach promocyjnych, klient otrzymuje ulgi w opłatach, odpowiadające różnicy pomiędzy kwotami zawartymi w Cenniku, a rzeczywiście opłacanymi. Rozwiązując umowę przed terminem jej formalnego zakończenia, abonent zobowiązany jest do zwrotu udzielonych ulg.
Co się dzieje po zakończeniu umowy terminowej?
Umowa zawarta na czas określony staje się umową bezterminową z abonamentem w wysokości zgodnej z Cennikiem ogólnym.
Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
Pomoc techniczna, można uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu: 577 677 744
W dni świąteczne i wolne od pracy sms na numer 577 677 744
Przez formularz kontaktowy na stronie Kontakt
Jak sprawdzić prędkość mojego połączenia internetowego?
Prędkość połączenia internetowego można sprawdzić na stronie test prędkości.
Aby test był wiarygodny zaleca się:
Co zrobić gdy mam problem z usługami PlayStation Network/Xbox Live?
Posiadam zewnętrzną antenę i nie mam internetu
Jeśli posiadasz zewnętrzną antenę zasilaną za pomocą zasilacza PoE oraz router postępuj z poniższymi wskazówkami:
Nie posiadam zewnętrznej anteny i nie mam Internetu
Należy wyłączyć zasilacz od routera na ok 1 min. Po włączeniu zasilacza do prądu należy poczekać krótką chwilę, aż router się uruchomi.
Nie widzę nazwy swojej bezprzewodowej sieci domowej
Jeśli zamiast domowej nazwy sieci bezprzewodowej widać sieć np. Tp-Link… oznacza to, że router został zresetowany do ustawień fabrycznych i trzeba go ponownie skonfigurować. W tym celu należy przywieźć router do serwisu.
Wcisnąłem/łam przycisk reset w routerze
Wciśniecie przycisku „reset” spowodowało zresetowanie routera do ustawień fabrycznych i trzeba go ponownie skonfigurować. W tym celu należy przywieźć router do serwisu.
Mam router, ale zasięg WiFi jest słaby.
Rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie routera o większym wzmocnieniu lub montaż wzmacniacza sygnału. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu.
Czy mogę wykupić zewnętrzny adres IP?
Tak, można wykupić. Opłata zgodna z cennikiem.
Czy jest limit pobieranych/wysyłanych danmych?
Nie ma żadnych limitów.
Dlaczego czasami trzeba zrestartować antenę/dekoder/router?
Router, antena i dekoder czasami się zawieszają i przestają prawidłowo funkcjonować. Należy wtedy wyłączyć zasilanie i po kilkunastu sekundach włączyć ponownie. Jeśli to nie pomoże, awarię należy zgłosić telefonicznie do naszego BOK pod numerem telefonu: 95 768 90 10 lub przez formularz kontaktu
Dekoder nie włącza się
Sprawdź czy:
Dekoder lub telewizor nie reaguje na pilota
Sprawdź czy baterie w pilocie nie są wyczerpane.
Brak obrazu na ekranie telewizora
Sprawdź:
Odłącz dekoder od źródła zasilania na 30 sekund i podłącz ponownie.
Czy dekoder posiada dysk twardy?
Nie, nasze dekodery nie posiadają dysku twardego, ale można do nich podłączyć dysk zewnętrzny lub pendrive.
Czym jest usługa multiroomu?
To dodatkowa usługa pozwalająca na korzystanie z abonamentu na kilku telewizorach. Opłaty są oczywiście uzależnione od ilości telewizorów, z jakiej chcemy korzystać. Na każdym telewizorze oferta programowa jest identyczna, więc każdy użytkownik może oglądać swój ulubiony program w tym samym czasie. Multiroom nie ma żądnego wpływu na jakość odbieranego sygnału, nie powoduje też niedostępności wybranych programów. Usługa dotyczy wszystkich pakietów dostępnych w naszej ofercie.
W jaki sposób można zamawiać dodatkwe usługi TV?
Nasza telewizja posiada funkcję zamawiania z pilota do dekodera. Jest to unikalny sposób zamawiania dodatkowych pakietów i usług telewizyjnych, za pomocą pilota, czyli bez dzwonienia do konsultantów. To, co nas interesuje można zamówić z poziomu TV Panelu i w tym celu należy sobie przygotować PIN zapisany w Umowie.
Czy mogę zaprogramować pilota od dekodera, tak aby obsługiwał pilota od tv?
Oczywiście, w tym celu należy:
Jeśli nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami
Netsystem Sp. z o.o.
Por. Spyt. ul. Skalna 126
32-800 Brzesko
e-mail: bok@netsystem.net.pl
Biuro
Netsystem Sp. z o.o.
ul. Puszkina 1
32-800 Brzesko
Pn. – Pt. 9:00 – 15:00
obsługa tylko telefonicznie
tel. 577 677 744
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.
OKCzytja więcejMożemy poprosić o ustawienie plików cookie na Twoim urządzeniu. Używamy plików cookie, aby poinformować nas o tym, odwiedzając nasze strony internetowe, w jaki sposób wchodzisz w interakcję z nami, aby wzbogacić doświadczenie użytkownika i dostosować relacje z naszą witryną.
Kliknij nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej. Możesz także zmienić niektóre swoje preferencje. Pamiętaj, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na Twoje wrażenia z korzystania z naszych witryn i usług, które jesteśmy w stanie zaoferować.
Te pliki cookie są absolutnie niezbędne, aby zapewnić Ci usługi dostępne za pośrednictwem naszej strony internetowej i korzystać z niektórych jej funkcji.
Ponieważ te pliki cookie są niezbędne do dostarczenia witryny, nie można ich odmówić bez wpływu na sposób działania naszej witryny. Możesz je zablokować lub usunąć, zmieniając ustawienia przeglądarki i wymuszając blokowanie wszystkich plików cookie na tej stronie.
Te pliki cookie zbierają informacje wykorzystywane w formie zbiorczej, aby pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób wykorzystywana jest nasza strona internetowa lub jak skuteczne są nasze kampanie marketingowe, lub aby pomóc nam dostosować naszą stronę internetową i aplikację w celu zwiększenia wygody użytkownika.
Jeśli nie chcesz, abyśmy śledzili twoją wizytę na naszej stronie, możesz wyłączyć śledzenie w swojej przeglądarce tutaj:
Korzystamy również z różnych usług zewnętrznych, takich jak Google Webfonts, Mapy Google i zewnętrzni dostawcy wideo. Ponieważ ci dostawcy mogą zbierać dane osobowe, takie jak adres IP, zezwalamy na ich zablokowanie. Należy pamiętać, że może to znacznie zmniejszyć funkcjonalność i wygląd naszej witryny. Zmiany zaczną obowiązywać po ponownym załadowaniu strony.
Google Webfont:
Google Map:
Vimeo and Youtube:
Możesz przeczytać o naszych plikach cookie i ustawieniach prywatności w szczegółach na naszej stronie polityki prywatności.
Polityka prywatności